HANKINTARATKAISU

OpusCapita on luonut yrityksesi strategisen hankinnan ja ostotoiminnan avuksi sovelluksia ja palveluita, jotka tukevat sekä tuotteiden ja palvelujen suoria ostoja (esimerkiksi tuotannossa tarvittavat raaka-aineet) että epäsuoria ostoja (kuten tietokoneet ja toimistotarvikkeet).

Nykyaikaiset hankintatyökalut ja toimittajaverkostot auttavat yritystäsi säästämään kustannuksia useasta kohdasta ja tehostamaan valvontaa ja varmistamaan, että sopimuksia noudatetaan ja että kaikki yrityksen kulut ovat läpinäkyviä.

Digitaalisella hankinta-alustalla yrityksesi työntekijät voivat tehdä hankintoja yhtä helposti ja vaivattomasti kuin he ovat tottuneet tekemään yksityiselämässään esimerkiksi Amazonista, Ebaystä tai Apple Storesta. Saman ratkaisun avulla linjaesimiehet ja hankintaosastot voivat valvoa epäsuoria hankintoja ja varmistaa, että sopimuksia noudatetaan. Hankinta-alusta tekee mahdolliseksi myös hankinnasta maksuun -prosessin saumattoman ja kattavan automatisoinnin. OpusCapitan ratkaisut tekevät kaikesta kuluraportoinnista läpinäkyvää, mikä auttaa optimoimaan ostoja ja eri hankintakanavien käyttöä.

Suoria kulueriä hallitaan yleensä ERP-järjestelmillä. Ratkaisumme tukee järjestelmien välistä viestintää ja mahdollistaa kattavat yhteydet kauppakumppanien välillä joko EDI/XML:llä, verkkojen integroinnilla tai helppokäyttöisellä sähköposti- ja selainpohjaisella toimittajaportaalilla.

OpusCapita tarjoaa hankintaorganisaatioille sekä täyden palvelun ratkaisun epäsuorien kustannusten hallintaan että yhteydet suoriin ja epäsuoriin toimittajiin. Tarjoamme myös toimittajarahoituksen ratkaisut, joiden avulla voit pienentää toimitusketjun riskejä ja sitouttaa toimittajia yhteistyöhön.

Hankinnan, tuotetietojen hallinnan ja sähköisen kaupankäynnin ratkaisuihin keskittynyt jCatalog liittyi osaksi OpusCapitaa vuonna 2016. Yhteistyön ja kokemuksemme ansiosta voimme tarjota testattuja hankintaratkaisuja, joiden parissa on jo yli 70 000 toimittajaa.