BILLING – LASKUTA KUTEN ASIAKKAASI HALUAA

Voit laskuttaa asiakkaitasi - juuri niin kuin ne haluavat. Kuitenkin niin, että sinulla on vain yksi sopimus- ja asiakaskohtainen näkymä käyttöliittymässä.  Kaikki lähtevät laskuvirrat – tulostettavat, kirjelaskut, sähköiset kanavat – on yhdistetty yhteen ja samaan yksinkertaiseen ratkaisuun. 

Voit lähettää laskun vastaanottajalle:
› pankkien, portaalien, tai sähköpostin kautta kuluttaja-asiakkaille
› sähkölaskuoperaattorien, pankkien, portaaleiden, tai sähköpostin kautta yritysasiakkaille
› paperilla – standardisoidun tulostuspalvelun kautta, jossa on postimaksu mukana (iPost), tai Customized Print –palvelun kautta, jolloin voit valita tulostettavan laskun materiaalin, formaatin, viimeistelyn ja toimittamisen.
› suoraan palvelumme käyttäjille, joilla on valmius ottaa vastaan sähköisiä laskuja

KOMMUNIKOI LASKULLA

Paperipostin määrä on vähentynyt huomattavasti. Siksi sellainen posti, joka on tärkeää ja luetaan ja jota ei heitetä pois – kuten lasku – huomataan paremmin. Vastaanottaja käyttää keskimäärin 7-9 minuuttia laskun tarkasteluun, mikä on 5 minuuttia enemmän kuin vastaava luku muunlaisen, postitse toimitetun viestin ollessa kyseessä. 

Invoice Sending -palvelumme avulla voit:
› sisällyttää laskuun asiakaskohtaisia viestejä
› tiedottaa ja opastaa asiakasta muista tuotteistasi ja palveluistasi
› vastata useimmin kysyttyihin kysymyksiin laskussa ja samalla vähentää kyselyjä asiakaspalveluun

Lue lisää siitä, miten voit itse hallita asiakasviestintääsi käyttämällä Connect-palveluamme.

Voimme lisäksi auttaa sinua laskujen ulkoasun suunnittelussa. Kun laskut ovat selkeitä ja helppolukuisia, vähennät asiakaspalveluun tulevien tiedusteluiden määrää ja sitä kautta hallinnointikustannuksia.