Kasva osaksi digitaalista ekosysteemiä ja saavuta hankinnan, maksamisen ja myymisen 100 % digitalisaatio

02.02.2017

Tervetuloa kuulemaan, miten yritysten välisen kaupan digitaaliset ekosysteemit kehittyvät ja miten voit saavuttaa 100 % digitalisaation toimittajiesi ja asiakkaidesi kanssa.

Digitalisaatio tuo uusia mahdollisuuksia ostaja–toimittaja-suhteiden kehittämiseen ja toimittajayhteistyön uudistumiseen laajoissa yritysverkostoissa. Yritysten välisen kaupan digitaalinen transformaatio etenee kasvavissa digitaalisissa ekosysteemeissä. Muun muassa suuret teollisuusyritykset pyrkivät integroimaan toimittajaverkostonsa ja samalla vähentämään turhaa manuaalista työtä. 40 suuren suomalaisen teollisuusyrityksen yhteenlaskettu säästöpotentiaali on 580 miljoonaa euroa, mikä vastaa jopa 2–4 % yritysten liikevaihdosta!

 Asiantuntijat vastaavat muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  1. Mitä digitaalinen ekosysteemi tarkoittaa? 
  2. Millä keinoilla merkittävät kustannussäästöt digitaalisessa hankinnan, maksamisen ja myymisen ekosysteemissä tavoitetaan?
  3. Miten organisaation kannattaa valmistautua digitalisaatioon ja miten pysyä ajan tasalla digitaalisen verkoston muutoksista?
  4. Millaisia käytännön esimerkkejä Suomessa ja maailmalla on digitaalisista ekosysteemeistä?
  5. Miten tavoittaa 100 % digitalisaatio?
  6. Miten standardit ja teknologiavalinnat vaikuttavat tavoitteen toteuttamiseen?

Register now

Voit ilmoittautua, vaikkei ajankohta sopisikaan kalenteriisi. Siinä tapauksessa lähetämme Sinulle webinaarinauhoituksen jälkikäteen ja voit katsoa sen silloin kun Sinulle parhaiten sopii.  

Päivä: 2.2.2017
Klo: 14:00-14:45
Puhujat:

Kari Korpela

Kari Korpela, Kauppatieteiden tohtori, tohtoritutkija, Lappeenrannan teknillinen Yliopisto. Karin keskeisinä tutkimuskohteina ovat informaatiologistiikan integrointi ja digitaalinen liiketoiminta. Lisäksi hän toimii tutkijana Suomen akatemian tutkimuksessa ”Digital Disruption of Industry”.

Heikki Pulli Web

Heikki Pulli, Solution owner OpusCapita. Heikki on toiminut yli 15 vuotta asiakaslähtöisissä liiketoiminnan kehitystehtävissä keskittyen erityisesti Sähköiseen toimitusketjun hallintaan, Sähköiseen laskutukseen sekä Integraatio ja Data Management -ratkaisuihin. OpusCapitassa hänen vastuualueena on vastata B2B Integraatioratkaisuista sekä viedä eteenpäin digitaalisen liiketoimintaverkoston ilosanomaa asiakkaille ja sidosryhmille.