Kun fiksumpi hankinta tarkoittaa…

monimutkaisen liiketoimintaympäristön yksinkertaistamista

Helppoa ja hallittua varaosien tilaamista / monimutkaisen liiketoimintaympäristön yksinkertaistamista

Varaosien tilaamisen sujuvuus ja hallittavuus on merkittävässä roolissa yrityksen liiketoiminnan perustuessa laitteiden huoltoon ja hallintaan. Tämän prosessin toimivuus heijastuu suoraan yhtiöön tulokseen.

Onnistuakseen monimutkaisen varaosaluettelon ja useiden toimittajien hallinnassa, yritys tarvitsee tuekseen modernin ja tehokkaan hankintajärjestelmän.

Tehokasta tilausten hallintaa

Tässä e-kirjassa tutustumme intuitiivisen eProcurement-ratkaisun hyödyntämiseen varaosien hankinnassa. Käymme läpi varaosatilaamisen haasteita ja perehdymme, miten globaali laitevuokrausyritys on ratkaissut nämä haasteet.

e-kirjan aiheet:

  • Millainen on moderni hankintajärjestelmä, joka mahdollistaa sujuvan tilausprosessin eri toimittajilta?
  • Miten ”vapaatekstitilausten” määrää voidaan vähentää?
  • Miten ”räjäytyskuvaa” voidaan hyödyntää osien hankinnassa?
  • Miksi ja miten hankinnan ja taloushallinnon järjestelmien sekä toiminnanohjausjärjestelmien synkronointi helpottaa varaosien tilaamisessa?

Täytä tietosi oheen ja lue case study (englanniksi)