Uudenlaista, asiakkaasta huolehtivaa perintää vuosien kokemuksella

Olet sitten pieni yritys tai suuri yhtiö, lupaamme lyhentää keskimääräistä saataviesi maksuaikaa verrattuna nykyiseen toimintatapaasi.

Saat meiltä modernit perintäpalvelut, joissa hyödynnämme markkinoiden uusinta teknologiaa.  Uudenlaisessa perintäprosessissamme emme ole ainoastaan tehokkaita nopeuttamaan saataviesi kiertoa - varmistamme myös asiakassuhteidesi jatkuvuuden ja autamme organisaatiotasi rakentamaan entistä paremmat asiakassuhteet. 

Parempia asiakassuhteita perinnän kautta?
Yhtälö voi kuulostaa mahdottomalta, mutta mielestämme perintä kaipaa nykyistä enemmän ymmärrystä siitä, kuka perittävä on ja miten perittävää tulee lähestyä, Perintä on osa asiakkaan elinkaaren hallintaa.

Perinnän ei tarvitse perustua pelotteluun tai aggressiivisiin toimiin ollakseen tehokasta. Kiinnitämme perintätoimissamme erityistä huomiota yksittäisten loppuasiakkaiden palveluun, mikä näkyy tavoitettujen loppuasiakkaiden, perittyjen myyntisaatavien ja solmittujen maksusuunnitelmien määrässä. Onnistumisprosenttimme on todistetusti parempi kuin kilpailijan vastaava lukema.

Tehokkaan ja asiakkaasi huomioivan perintäpalvelumme kautta:
›kotiutat rahasi kassaan ajoissa
›saat paremman kontrollin kassavirtaasi
›huolehdit asiakkaistasi menettämättä heitä
›parannat asiakassuhteitasi räätälöidyllä asiakaspalvelulla
›ymmärrät asiakkaitasi paremmin
›saat käyttöösi automatisoidut ja läpinäkyvät perintäprosessit
›vähennät perintäprosessiin kuluvaa hallintotyötä
›saat tarkat kustannuslaskelmat ilman yllätyksiä

Katso videolta miten kotiutat rahat kassaan asiakkaasta huolehtien.

Katso alta tarkemmin, mitä perintäpalvelumme sisältävät:

“OpusCapitan perintäpalvelujen joustavuus on tasolla, jonne perinteiset perintäyhtiöt eivät yleensä yllä.”
Anders Kvarnmyr, Luottopäällikkö, Ahlsell AB

Lue Ahlsell AB asiakastarina ›

Perintä on markkinointiprosessi, osa 1

Kuuntele webinaaritallenne ›

Lue lisää blogistamme:

Perintä on taitolaji › Ida-Sofia Vesala, Debt Collection Speacialist

Onko perinteisen perinnän aika ohi? Ja mitä se merkitsee sinulle? › Toni Kivinen, Solution Manager

Moderni perintä ei ole pelottelua › Toni Kivinen, Solution Manager

Perintä ei ole kirosana › Toni Kivinen, Solution Manager

Talous ja myynti asuvat eri planeetoilla › Toni Paloheimo, Head of Service Design

Suuria tunteita asiakkaan kustannuksella › Tero Niemi, Director

Myyntisaatavien hallinta - luottoa vai politiikkaa? › Toni Kivinen, Solution Manager

Eräpäivä ja asiakas – sama asia? › Tero Niemi, Director

Onko laskusi parasta ennen -päivä ennen jo mennyttä? › Kimmo Kauranen, Senior Vice President, O2C

Rahoituspuntaritutkimus 2015 - tuloksia yritysten maksukäyttäytymisen tilanteesta (englanniksi).

Lataa tästä ›