CASE TEBOIL
E-AKTIVOINNILLA VAUHTIA MYYNTILASKUJEN SÄHKÖISTYMISEEN

Haaste

Sähköisten laskujen osuus myyntilaskuista ei enää kasvanut Teboilin omilla toimilla. Yhtiö halusi vauhdittaa asiakkaidensa siirtymistä sähköisen laskun vastaanottajiksi. Tavoitteena olivat merkittävät kustannussäästöt sekä sisäisten liiketoiminnan tukipalvelujen prosessien sähköistäminen.

Ratkaisu

Yhdessä OpusCapitan kanssa toteutettiin eAktivointi -projekti, jossa sekä kuluttaja- että yritysasiakkaita houkuteltiin valitsemaan sähköinen lasku. Eri kohderyhmille toteutetut kampanjat lisäsivät myyntilaskujen sähköistymisastetta huomattavasti lyhyessä ajassa.
LUE KOKO TARINA (PDF) >

Saavutimme lyhyessä ajassa hyviä tuloksia. Laskujen lähetyksen kustannukset ovat laskeneet useita kymmeniä prosentteja.

Petri Auvinen, liiketoiminnan tukipalvelujen johtaja, Oy Teboil Ab