Case Ahlsell: Joustava perintäpalvelu tukee myös asiakassuhdetta

OC Case Ahlsell SE Butik Bromma 5 956Pohjoismaiden johtava tekninen tukkukauppa Ahlsell valitsi OpusCapitan perintäpalvelut maaliskuussa 2013. Tavoitteena oli varmistaa nopea ja varma saatavienhallinta tavalla, joka tukee samalla yrityksen omia asiakassuhteita. Ahlsellille toteutetussa ratkaisussa OpusCapita huolehtii myyntilaskujen perintäprosessista sen jälkeen, kun maksumuistutus erääntyneestä saatavasta on lähetetty asiakkaalle.

OpusCapitan palvelukonseptissa toimittajan ja asiakkaan välinen viestintä on mahdollista räätälöidä niin, että perintätapaukset voidaan käsitellä asiakaskohtaisesti. Tämä on etu Ahlsellin kaltaiselle suurelle toimijalle, joka toimii usealla eri liiketoiminta-alueella.

”Valitsimme OpusCapitan turvallisen järjestelmän ja luotettavan palvelun perusteella. OpusCapitan tavoitettavuus ja palvelujen joustavuus ovat tasolla, jonne perinteiset perintäyhtiöt eivät yleensä yllä”, kertoo luottopäällikkö Anders Kvarnmyr Ahlsellilta.

›› Lue koko case

›› Lue lisää perintäpalvelukonseptistamme ja lataa esite


Case Ahlsell: Joustava perintäpalvelu tukee myös asiakassuhdetta
Tule kuulolle, opi uutta – OpusCapitan webinaarit
Nordea, SEB ja Ålandsbanken lopettavat tuen PATU-pankkiyhteyskanavalle